אם חלמת לבנות אתר אינטרנט מעוצב ולהתחיל לקבל רצף של שיחות, לידים ופניות יום לאחר השקתו – תרשה לי לנפץ לך את האשליה. היום, ללא שיווק וקידום מקצועי, לא תוכל להשיג מהאתר החדש שלך אפילו לקוח אחד.
במאמר זה אסקור 5 טכניקות לשיווק, פרסום וקידום אתר האינטרנט החדש שלך כשתוכל להפוך אותו למכונה משומנת שמביאה לך לקוחות חדשים מידי חודש.
איך להשיג יותר לקוחות דרך אתר האינטרנט שלך?
לקוחות לא יגיעו לאתר שלך לבד, מהסיבה הפשוטה שאף אחד עדיין לא מכיר את האתר שלך.
נכון להיום, קיימות לא מעט שיטות שיווק באינטרנט אשר יכול לאפשר לך לקבל חשיפה ממוקדת, נכונה ומותאמת לצרכי העסק. הנה 5 טכניקות שיווק באינטרנט אשר יאפשרו לך להוציא את המקסימום מאתר האינטרנט החדש שלך:
- קידום אתרים אורגני (SEO) – קידום אתרים אורגני (SEO) היא הדרך הממוקדת ביותר להביא גולשים לתוך האתר שלך. לרוב, על ידי טכניקות קידום אורגני ניתן לאתר ולהשיג לקוחות חדשים אשר מחפשים את השירות/המוצר שלך מידי חודש.
- קידום אתרים ממומן (SEM) – קידום אתרים ממומן (SEM) מאפשר לך להציג מודעת פרסום בתשלום (ממומנת) ובצורה זו לקבל תנועה רציפה לאתר. לרוב, קידום אתרים ממומן (SEM) הוא תהליך אשר מתאים לנותני שירותים מקצועיים או לבעלי חנויות וירטואליות אשר מוכרים מוצרים בשווי בינוני ומעלה.
- פרסום בפייסבוק – פרסום בפייסבוק מאפשר לך לקבל חשיפה בפיד של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. לרוב, פרסום בפייסבוק הוא זול הרבה יותר מפרסום בגוגל אך כמובן שזה בא על חשבון האיכות, המיקוד והרלוונטיות של הלקוח.
- שיווק באמצעות תוכן (Inbound Marketing) – שיווק באמצעות תוכן מאפשר לך למצב ולמתג את עצמך כמומחה בתחומך. לרוב, שיווק באמצעות תוכן ידרוש מחויבות מבעל העסק ויכולות כתיבה והפצה של התוכן הכתוב.
- שיווק ופרסום בניוזלטר – כמעט כל עסק שמכבד את עצמו מפעיל ניוזלטר שבועי/חודשי. ניוזלטר מאפשר לך להישאר בתודעה של הלקוח ולהציע לו הצעות רלוונטיות בהתאם לתחומי העניין שלו.
לסיכום, אם בעבר היה מספיק להקים אתר עם 5-10 עמודים בשביל לקבל פניות רלוונטיות לעסק – היום עליך לקחת בחשבון שהקמת אתר האינטרנט שלך הוא רק השלב הראשון בתהליך. ללא קידום, שיווק ופרסום אקטיבי של האתר, לא תוכל להיחשף ללקוחות חדשים אשר רלוונטיים לתחום העיסוק שלך.