איך לבחור מעצב גרפי לשיווק וקידום העסק שלך?

איך לבחור מעצב גרפי לשיווק וקידום העסק שלך?

חיפוש קצרצר בגוגל יכול לחשוף בפניך אינספור חברות ענק ופרילנסרים אשר מעניקים שירותי עיצוב גרפי לעסקים.

פעמים רבות, ההיצע הגדול מקשה על בעל העסק לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורו. במאמר זה, אסקור 5 פרמטרים אשר יאפשרו לך לבצע את הבחירה האידיאלית מבין שלל החברות והפרילנסרים שתוכל למצוא באינטרנט.

איך לבחור מעצב גרפי לשיווק וקידום העסק שלך

איך לבחור מעצב גרפי לשיווק וקידום העסק שלך?

בעידן בו עשרות, מאות ואלפי חברות ופרילנסרים פועלים באותה נישה, לעיצוב הגרפי יש תפקיד מכריע כאמצעי לבידול ומיתוג העסק שלך.

בעת בחירת מעצב או מעצב או מעצבת גרפית לעסק, חשוב לקחת בחשבון את 5 הפרמטרים הבאים:

  1. ניסיון תיאורטית ומעשית – מומלץ לבדוק את ההכשרה, ההשכלה והניסיון המעשי של המעצב הגרפי. בדומה לתחומים אחרים, איכות ומקצועיות נרכשות רק עם הזמן.
  2. תיק עבודות – לאחר בחינת הניסיון המקצועי, מומלץ להתרשם מתיק העבודות של המעצב הגרפי ולראות אם סגנון העבודה מתחבר לאפיון והדרישות המקדימות של העסק שלך.
  3. התמחות מיוחדת – לעיתים קרובות, ניתן למצוא חברות סטודיו ומעצבים אשר מפתחים התמחות בפרויקטים, נישות ותעשיות ספציפיות (למשל, עיצוב גרפי לעורכי דין, מסעדות, נדל"ן וכדומה). לרוב, התמחות צרה בתחום העיסוק שלך, יכולה להבטיח כי התוצאות הסופיות שיתקבלו מהמעצב הגרפי יהיו ברמה גבוה יותר מחברות ופרילנסרים אחרים אשר לא מכירים את התחום על בוריו.
  4. יחסי אנוש, עמידה בזמנים ומקצועיות – קשה מאוד לאמוד את יחסי האנוש של המעצב שעומד לפניך מבלי לעבוד מול תקופה מסוימת. פעמים רבות, ניתן לשמוע ולקרוא המלצות באתר או בעמוד העסקי של המעצב בגוגל ובפייסבוק ובצורה זו להסיק את המסקנות הדרושות.
  5. מחירים ועלויות נסתרות – לצערנו, לעיתים קרובות להצעת המחיר שמתקבלת יש השפעה ישירה על תהליך הבחירה. חשוב לציין כי פעמים רבות, עיצוב גרפי זול, מרגיש ונראה זול. באופן כללי, עסקים קטנים ובינוניים אשר רוצים לחסוך עלויות, יכולים לבחור בפרילנסרים אשר לרוב מציעים שירותים גרפיים בעלויות זולות יותר מחברות סטודיו אשר מחזיקות כוח אדם וצוותים גדולים יותר.

לסיכום, בעת בחירת מעצב גרפי לעסק חשוב לקחת בחשבון לא רק את העלויות הפרויקט לעסק, אלא גם את רמת הניסיון וההתמחות של האדם/החברה שעומדת לפניך.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.