קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

טכניקות קידום אתרים (SEO) הפכו להכרחיות עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר רוצים להפוך את אתר האינטרנט שלהם לכלי שיווקי אמיתי ולא לסוג של "כרטיס ביקור וירטואלי". לצערנו, היום זה לא מספיק רק לבנות אתר אינטרנט מעוצב, רספונסיבי ומלא בתוכן בשביל להגיע למקום הראשון בגוגל – עליך, להשקיע ולבצע פעילות SEO ממוקדת, אקטיבית ונחושה בשביל ליהנות מתנועה שוטפת לאתר.

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

לפי מחקרים אחרונים, רק – 34% מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים שוכרים את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית אשר תעזור להם לקדם את האתר שלהם.

מטבע הדברים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים מוגבלים בתקציב הקידום והשיווק שלהם ופעמים רבות, הם אינם יכולים לעמוד בעלויות הקידום והשיווק החודשיות שיכולות להתחיל ב – 1,500 ₪ לחודש ולהגיע אף ל – 5,000 ₪ וצפונה מכך.

לפי סקר של חברת Clutch, רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים מבצעים את הפעולות הבאות:

  • אופטימיזציית SEO בסיסית – רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, מתרכזים בביצוע אופטימיזציית SEO בסיסית לקוד או תוכן האתר. אופטימיזציית SEO היא הבסיס בעולם ה – SEO, אך בתחומים בעלי תחרות בינונית ומעלה, זה בהחלט לא מספיק ובעלי עסקים רבים בוחרים לבצע במקביל בניית קישורים נכנסים על ידי החלפת או קניית קישורים.
  • בניית קישורים – כמעט כל קורס קידום אתרים, שם דגש וחשיבות על תהליך בניית הקישורים – בסופו של יום, מדובר באחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על תוצאות החיפוש בגוגל. בעלי עסקים קטנים ובינוניים, יכולים לבצע את פעילות זו בכוחות עצמם ולהגדיל בצורה משמעותית את מצבת הקישורים שמפנה לאתר שלהם. פעמים רבות, עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים התהליך יהיה מורכב וסיזיפי יותר מאשר לחברת קידום אתרים אשר מתחזקת תשתיות ומטפחת קשרים עסקיים חודשיים מול פרילנסרים או סוכנויות אחרות בתחום.
  • קידום לוקאלי – קידום לוקאלי (Local SEO) מתייחס לקידום העסק הקטן בבלוק המפות של גוגל. לרוב, קידום לוקאלי מתבצע על ביטויים גנריים עם התייחסות מקומית (לדוגמא, עורך דין דיני עבודה בחיפה או עורך דין גירושין בתל אביב). קידום לוקאלי (Local SEO) מאפשר לבעל העסק להופיע בצורה מהירה בתוצאות החיפוש ולבנות את המיתוג העסקי והאישי שלו באמצעות ביקורות וחוות דעת אותנטיות של לקוחות קיימים.

לסיכום, בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר רוצים להוציא יותר עבודה, פניות וטלפונים מאתר האינטרנט שלהם, נדרשים לעשות "אקסטרה מייל" בעסק ולא רק להיות אנשי המכירות, התמיכה אלא גם אנשי השיווק בפועל.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.

השאר תגובה