איך לקדם אתר וורדפרס בגוגל?

איך לקדם אתר וורדפרס בגוגל?

וורדפרס (WordPress) היא בין מערכות הניהול הידידותיות ביותר לגוגל – אך, למרות זאת היום זה כבר לא מספיק לבנות אתר וורדפרס בשביל להיות בתוצאות הראשונות בגוגל אלא חייבים להשקיע לא מעט זמן, משאבים ומאמצים בביצוע קידום אקטיבי, אופטימיזציה ובנייה של קישורים לצורך קידום האתר בגוגל.

במאמר  זה אציג מספר טיפים שכל אחד יכול לבצע בתוך ממשק הניהול של וורדפרס על מנת להתקדם בצורה מהירה יותר בגוגל.

הצוות של WPSites מתמחה באיפיון, בנייה וקידום של אתרי וורדפרס (WordPress), חנות וירטואליות ודפי נחיתה. הניסיון הרב שצברנו, מאפשר לנו לקדם את האתר שלך בצורה נכונה תוך הקפדה על הנחיות האיכות של גוגל והשגת תוצאות פורצות דרך בתוך פרקי זמן קצרים יחסית. לקבלת פרטים נוספים על קידום אתר וורדפרס, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 050-6950312 ונשמח לעמוד לרשותך.

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

איך לקדם אתר וורדפרס בגוגל?

קידום אתרי וורדפרס היא משימה מאתגרת, מתמשכת ומורכבת אשר דורשת תשומת לב רבה. למרות זאת, ישנם לא מעט שינויים שאפשר לבצע בהגדרות ברירת המחדל של וורדפרס (WordPress) בשביל להתקדם בצורה מהירה יותר בגוגל.

הנה 4 שינויים שיאפשרו לך לשלוט בתוצאות החיפוש של הנישה שלך:

  • מבנה הכתובות של וורדפרס – כברירת מחדל, וורדפרס משתמשת בכתובות בעלות משתנים. על ידי כניסה לממשק הניהול – הגדרות – מבנה קישורים, ניתן לשנות את מבנה הכתובות הפשוט. באופן כללי, ההמלצה היא להשתמש במבנה מותאם אשר כולל את הפרמטר postname.
  • כותרות (Titles) – אין ספק ששימוש נכון בכותרות (Titles) הוא הדבר שמשפיע בצורה הכי משמעותית על מיקום העמוד בגוגל. על מנת לשלוט על הכותרות בצורה נוחה, ניתן להוסיף את התוסף של Yoast אשר מאפשר לא רק לשנות את ה כותרות (Titles) הבסיסיות של וורדפרס אלא גם להוסיף Meta Tags, סכמות ואלמנטים אחרים הקשורים לעולם ה – SEO.
  • מפת אתר (Sitemap) – מפת אתר מאפשר לגוגל לגשת לכלל העמודים של האתר בצורה נוחה, מהירה ופשוטה. באופן כללי, אני אוהב להשתמש בפלאגין של XML Sitemaps , אך ניתן גם להשתמש במחולל מפות האתר של Yoast.
  • סכמות ונתונים מובנים – עולם הסכמות וההטמעה של נתונים מובנים מתפתח בצעדי ענק. כיום, קיימים סכמות ונתונים מובנים רבים אשר ניתנים להתאמה לפי סוג האתר. למשל, סכמה מסוג LocalBusiness אשר מתאימה לעסקים מקומיים מול סכמה מסוג Product אשר מתאימה לאתרי מכירות, סקירות וכדומה.

לסיכום, היום התחרות העזה שקיימת בשוק, דורשת מבעלי אתרים, חנויות ואפליקציות לבצע קידום אקטיבי, יזום ומתוכנן בקפידה. בעלי אתרים שאינם משקיעים בקידום האתר שלהם, מפסידים לא מעט תנועה אשר בסופו של יום עוברת ומחזקת את המתחרים שלהם בתחום.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.