תבניות עיצוב לוורדפרס

ישנן אלפי תבניות עיצוב לוורדפרס אשר יכולות להתאים לצרכים שלך. זה לא משנה אם אתה מחפש אתר תדמיתי, אתר מכירתי, פורטל או עמודי נחיתה  – באמצעות וורדפרס תוכל לעשות זאת בקלות, במהירות ובעלויות שפויות !

באפשרותינו להתאים כל תבנית עיצוב לעברית לצרכים שלך, הנה תבניות עיצוב שתוכל לרכוש בעלויות של 20$-100$ ולקבל התאמה תפורה בשבילך.

Elegant Themes

חברת Elegant Themes היא חברה אשר מספקת עיצובי וורדפרס מתקדמים אשר בנויים לפי תקן W3C ומבוססים על XHTML ו – CSS תקין. חברת Elegant Themes מציע לך גישה בלתי מוגבלת לכל התבניות בעלות מגוחכת של 39$ לשנה – איפה תמצא מעצב שיעצב לך אתר במחיר כזה ?!

לקבלת פרטים נוספים באתר Elegant Themes וצפייה בעיצובים ( יותר מ –40 עיצובים שונים ) האפשריים, לחץ כאן !

WooThemes

WooThemes

חברת WooThemes היא אחת החברות הראשונות אשר שיחררה תבניות עיצוב מותאמות אישית ללקוחות קצה. WooThemes מציעה עיצובים מדהימים בעלויות משתנות ( בדרך כלל, החל מ – 70$ לעיצוב, ישנם גם דילים שונים כמו קנה 1 קבל 2  ). כל העיצובים מותאמים לגירסה האחרונה של וורדפרס ומתעדכנים בצורה תדירה.

לקבלת פרטים נוספים באתר WooThemes וצפייה בעיצובים הקיימים, לחץ כאן !

ישנם כמובן עוד אלפי מעצבים עצמאיים ועיצובים חינמיים אשר ניתנים להתאמה ולשילוב באתרך.  באפשרותינו להתאים כל תבנית עיצוב לעברית ולצרכים שלך במידה ואתה מעוניין, גש למחירון שלנו, צפה במחירים לפרוייקטים דומים לשלך וצור עימנו קשר בהקדם האפשרי. אל תהסס, נשמח לייעץ לך ללא תשלום !