איך להגדיל את כמות המכירות בחנות ווקומרס (WooCommerce)?

איך להגדיל את כמות המכירות בחנות ווקומרס (WooCommerce)?

בשנים האחרונות ובמיוחד בזמן ימי הקורונה, כמות העסקים שהתחילו לעשות את המעבר למרחב הוירטואלי עלתה בצורה משמעותית. נכון להיום, כמעט כל חנות שלישית בעולם מופעלת על ידי תוסף המסחר ווקומרס (WooCommerce) אשר נהנה מהתשתית של וורדפרס (WordPress). אם יש לך חנות ווקומרס (WooCommerce), בהמשך המאמר אחשוף לך מספר פלאגינים אשר יאפשרו לך להגדיל את כמות המכירות שמגיע דרך החנות בצורה משמעותית.

חברת WPSites מתמחה בפיתוח ותחזוקה של חנויות וורדפרס לעסקים קטנים וגדולים כאחד. הניסיון הרב שצברנו במהלך שנות פעילות החברה, מאפשר לנו להתאים את הפתרון היעיל, הנכון והאפקטיבי ביותר לצרכים שלך. לקבלת ייעוץ ראשוני, ניתן ליצור קשר ב – 050-6950312 או על ידי מילוי טופס יצירת הקשר באתר.

איך להגדיל את כמות המכירות בחנויות ווקומרס (WooCommerce) ?

איך להגדיל את כמות המכירות בחנויות ווקומרס (WooCommerce) ?

תהליכי בניית אתרים לעסקים וארגונים חייבים להתבצע עם מחשבה על הצורך הראשוני של בעל העסק. ישנו הבדל מהותי בין בניית אתר תדמיתי אשר משמש לאיסוף לידים (פניות מלקוחות פוטנציאליים) לבין בניית חנות וירטואלית אשר מיועדת להמרה מיידית של לקוחות קצה.

אם יש לך חנות ווקומרס (WooCommerce), הנה 4 תוספים שיעזרו לך לשפר את כמות המכירות דרך החנות:

  • Checkout Field Editor – באופן כללי, ככל שיש יותר שדות למילוי בקופה של החנות, כך ישנן פחות מכירות כתוצאה מנטישה של לקוחות. התוסף Checkout Field Editor מאפשר לך לצמצם ולאחד שדות שמוצגים בתצורת ברירת המחדל של ווקומרס (WooCommerce).
  • WooCommerce Cart Abandonment Recovery – לפי מחקרים אחרונים, כ – 69.80% מהלקוחות עוזבים את עגלת הקניות לפני ביצוע התשלום בחנות. התוסף WooCommerce Cart Abandonment Recovery מנסה להתמודד עם תופעה זו על ידי שמירה של נתוני הלקוח ודיוור של הודעות מותאמות אישית במייל. ניתן להשתמש בנתוני התוסף, על מנת לחזור בצורה אישית לכל לקוח בטלפון ובכך לנסות ולהגדיל את כמות המכירות בחנות בצורה אקטיבית יותר.
  • Funnel Builder by CartFlows – התוסף Funnel Builder by CartFlows מאפשר ליצור מבחני A/B Testing על מוצרים ספציפיים, קטגוריות או עגלת הקניות ובצורה זו להגביר את כמות המכירות דרך החנות הוירטואלית.
  • YITH One-Click Checkout – לעיתים קרובות, בעלי חנויות מעוניינים לדעת כמה שיותר פרטים על הלקוח שלהם וכתוצאה מכך הם מחייבים אותו להירשם לפני השלמת המכירה בחנות הוירטואלית. בפועל, הרבה מאוד לקוחות הם לקוחות מזדמנים אשר רק לקנות ולצאת – בשביל לקוחות חוזרים, התוסף של YITH One-Click Checkout מאפשר לבצע את הרכישה בתוך שניות.

לסיכום, המטרה העיקרית של כל בעל חנות וירטואלית אשר מבוססת על ווקומרס (WooCommerce) היא להגדיל את כמות המכירות בחנות. על ידי ביצוע שינויים מושכלים בתצורת ברירת המחדל של המערכת, כל אחד יכול לשפר את כמות המכירות דרך האתר בעשרות ומאות אחוזים בקלות.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.