איך ליצור באזז עם בלוג עסקי ברשת ?

יצירת באזז עם בלוג עסקיהעוצמה הגדולה בהקמה, כתיבה וניהול של בלוג עסקי היא האפשרות לשווק את העסק מפה לאוזן על ידי כתיבת תוכן ייחודי, מקורי ומועיל לגולשים. אם הצלחת לגרום לגולשים שלך דבר על העסק, המוצרים והשירותים שאתה מציע מחוץ לאתר האינטרנט שלך – עשית את שלך !

בלוגים הם כלים מצויינים להשיג את המטרה הזו וזאת מכיוון שהם כלים "שיחתיים" אשר מעודדים את יצירת השיחה, השיתוף וההפצה של התוכן ברשת. בנוסף, בדרך כלל בלוגים נכתבים בנימה אישית (לפחות הבלוגים הטובים ברשת..) כך שבצורה טבעית תוכל לבנות יחסים עסקיים או אישיים עם קולגות, בלוגרים או לקוחות פוטנציאליים. יחסים טובים מובילים לנאמנות הלקוחות, מיתוג עסקי ובסופו של דבר להגדלת המחזור החודשי של העסק.

איך להשתמש בבלוג עסקי ככלי שיווקי ?

כיום, אנחנו חיים בעידן שבו ניהול בלוג עסקי מספק לנו אפשרויות NetWorking אשר יוצרות שיווק אפקטיבי, ממוקד ורחב הרבה יותר מבעבר. ליקטתי כמה רעיונות קטנים שבהם משתמשים הבלוגים העסקיים הגדולים ביותר ברשת, עבור על הרשימה ומצא מה יכול להתאים לקהל הגולשים שלך :

  • מבצעי מכירות – בלוג עסקי הוא פלטפורמה מצויינת לשיתוף מבצעים, הנחות או הצעות בלעדיות לגולשים בו. במידה ותפרסם הצעות שונות לאורך זמן, הגולשים בבלוג יתרגלו לנושא ויתחילו לצפות למבצעים אלה.
  • שיתוף ידע – ידע הוא כוח. סביר להניח שאם אתה מומחה אמיתי יהיה לך ידע רב בתחום שבו אתה עוסק בו, אבל ללקוחות הפוטנציאליים לא יהיה אותו. שתף מהידע שלך את קהל הגולשים וברגע שהם יצטרכו איש מקצוע בתחום, השם שלך יעלה ראשון !
  • תחרויות נושאות פרסים – אנשים אוהבים לקבל פרסים ולהתחרות עליהם (תראה מה הולך בפייסבוק ותבין למה אנשים מצטרפים כאוהדים לכל מיני מותגים כאלה ואחרים). במידה ותפעיל תחרות כלשהי בבלוג העסקי שלך, תוכל להציע כפרס מוצר, שירות או הנחה כלשהי בקנייה העתידית. בנוסף, תוכל להשתמש בתחרות זו בשביל לקבל עדויות מלקוחות שקיבלו את המוצר או השירות שלך ולפרסם אותם בבלוג העסקי להפצה ויראלית.
  • שאלות ותשובות נפוצות – ערוך מידי פעם פוסטים מרוכזים אשר עונים על שאלות נפוצות בקרב הגולשים. אתה יכול לחכות לשאלות שנשלחות אליך או פשוט לבקש מהגולשים שלך לשאול אותך – זה לא מסובך והם ישמחו לעזור לך, כי זה עוזר להם !
  • שיתוף ב- Social Media – המדיה החברתית השתלטה על כל חלקה באינטרנט ואתה לא יכול להישאר מאחור. גרום לאחרים לשתף את התוכן שלך על ידי התקנת פלאגינים מתאימים אשר מפיצים את התוכן שלך בטוויטר, פייסבוק, אימייל וכדומה.

לסיכום, יש עוד הרבה מאוד יתרונות בהקמה, כתיבה וניהול של בלוג עסקי באינטרנט, אני בטוח שתוכל למצוא עוד שימושים אשר יתאימו לקהל היעד שלך. אם אתה מעוניין להקים בלוג עסקי ברשת ולא יודע איך לעשות זאת, צור עימנו קשר ונשמח לספק לך הצעת מחיר רלוונטית, משתלמת ומותאמת לצרכים שלך.

אם אתה רוצה לקבל עוד המלצות, מדריכים קצרים וטיפים פשוטים, קלים ומהירים שמשנים את החיים, הרשם לעידכוני ה – RSS או לעדכונים בדואר האלקטרוני (הרשם עכשיו, אל תתעצל ! ) ותוכל לקבל עדכון זריז בכל פעם שיתווסף פוסט חדש לבלוג של WPSites.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.