איפיון ממשק משתמש בוורדפרס ( או בכלל..)

עיצוב ממשק משתמש בוורדפרסביסודו עיצוב חנויות וירטואליות דומה מאוד לעיצוב חנויות פיסיות בעולם שמחוץ לאינטרנט. אם תחשוב לשניה, בפעם האחרונה שנכנסת לחנות כמו המשביר לצרכן, GOLF או קסטרו – האם הצלחת למצוא בצורה מהירה את מה שאתה מחפש או שיצאת מתוסכל מכיוון שלא מצאת ? האם היה סדר כלשהו בחנות ( גברים/נשים/ילדים וחלוקה פנימית נוספת ) או שהכל הוצג בתחילת החנות ללא סדר ומחשבה ?

הקונים שלך חווים את אותן חוויות כפי שאתה חווה בעת ביקור במשביר. לכן, ברגע שאתה מתכוון לפתוח חנות וירטואלית מבוססת וורדפרס או כל מערכת אחרת פתוחה/סגורה אחרת – אתה חייב לתכנן בצורה נכונה את ממשק המשתמש, הניווט והמראה הכללי שיגרום לכך שיותר קליקים יהפכו למכירות בפועל.

טיפים בעת איפיון ממשק משתמש בוורדפרס ובכלל..

ישנן לא מעט נקודות חשובות, הנה כמה נקודות שחשבתי שכדאי להציג בהרחבה :

  • סטנדרטים באינטרנט –  יש סיכוי טוב מאוד שרוב הלקוחות שלך, כבר קנו במקום אחר ולכן בתודעה שלהם הם מצפים שאתר מכירות יראה בסגנון של אתרי המכירות שהם מכירים – לפעמים חידושים יוצאי דופן יכולים לבלבל את הקונים שלך.
  • עד כמה אתה גדול ? – אם יש לך חנות גדולה אשר מכילה אלפי פריטים שונים, כדאי להציג תפריטים נופלים ( Drop Down Menus ) אשר מקנים ללקוח הפוטנציאלי מושג של נפח, גודל ועוצמה. למשל, אם יש לך חנות למוצרי בנייה ואחת הקטגוריות שלך היא כלים, קטגוריות משנה יכולות להיות פטישים, מסורים וכדומה.בנוסף, אתרים גדולים אשר מכילים תוכן או מוצרים רבים חייבים להכיל בתוכם מנוע חיפוש פנימי אשר יעזור לגולשים למצוא את מבוקשם לאחר חיפוש פשוט באתר.
  • אינטואיטיביות – מחקרים אחרונים מראים שאתרים אינטואיטיביים מאפשרים לגולשים בהם למצוא את מבוקשם ב – 3 לחיצות כפתור – האם האתר שלך אינטואיטיבי ומחולק בצורה מובנת לגולשים ?, אם לא, מומלץ לבצע מספר ניסויים בלתי תלויים ( Split Testing או A/B testing ) אשר יאפשרו לך להעלות על הבעיה, לתקן אותה ולהרוויח יותר מסך הגולשים שלך.
  • עד כמה התקדמתי ? – אנחנו יודעים לאן אתה רוצה להעביר את הגולש, לקופה או לטופס יצירת הקשר, אם כך, האם אתה מכוון אותו לכיוון הרצוי ומציג לו את קצב ההתקדמות שלו באתר שלך ?
  • מכשולים בדרך לקופה – האם האתר שלך מכיל בתוכו מכשולים שונים בדרך לקופה, לטופס יצירת הקשר או להרשמה ? – אם כן, הסר אותם במיידית. מכשולים יכולים להיות הסתרה של עמוד יצירת הקשר או הצבה שלו בתחתית העמוד ולא בראש כל עמוד באתר, הסתרה של טלפונים או אי הצגה שלהם ועוד.

לסיכום, אם אתה עומד בפני הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס עליך לשים דגש רב על ממשק המשתמש אשר יכול להגדיל או להוריד את כמות המכירות באתר בצורה ישירה.

אם אתה רוצה לקבל עוד המלצות, מדריכים קצרים וטיפים פשוטים, קלים ומהירים שמשנים את החיים, הרשם לעידכוני ה – RSS או לעדכונים בדואר האלקטרוני (הרשם עכשיו, אל תתעצל ! ) ותוכל לקבל עדכון זריז בכל פעם שיתווסף פוסט חדש לבלוג של WPSites.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.

Call Now Button