איך להגדיר ערוצי RSS שונים לכל קטגוריה או תגית בוורדפרס ?

ערוצי RSS בוורדפרס

אם יש לך בלוג וורדפרס עדכני, מעניין וייחודי אשר עוסק במספר רב של נושאים ואתה מעוניין לאפשר לגולשים שלך להרשם לערוצי RSS לפי קטגוריה או תגית, תוכל לעשות זאת בצורה קלה, מהירה ופשוטה ( אפילו בלי לרשום שורת קוד אחת ! ).

הסוד הוא בשורת הכתובת, גברת וורדפרס כבר תסתדר עם כל השאר.

עדכונים מערוצי RSS שונים – איך עושים את זה בקלות ?

בשביל הדוגמא, אני אקח את הבלוג של חורים ברשת, הבלוג מכיל מספר רב של קטגוריות ותגיות כמו מאמרים, סקירות, מדיה חברתית, טיפים, פייסבוק ועוד ועוד.

נניח ואנחנו מעוניינים לקבל עדכונים רק מהקטגוריה טיפים, כל מה שעלינו לעשות זה להכנס לקטגוריה הרצויה בכתובת : http://www.holesinthenet.co.il/archives/category/tip

ולהוסיף בשורת הכתובת את הטקסט /feed/ בסוף הכתובת הרלוונטית, כך שהכתובת של ערוץ ה- RSS תהיה : http://www.holesinthenet.co.il/archives/category/tip/feed

הטריק הזה יכול לעבוד על כל קטגוריה או תגית בבלוג שלך. כעת, כל מה שנשאר לך זה לעדכן את הגולשים שלך שזה אפשרי ואז הם יעשו זאת בעצמם או לחילופין ליצור עמוד חדש שמרכז את כל ערוצי ה- RSS שאתה מציע לגולשים שלך. לפי דעתי, האופציה האחרונה היא המועדפת, כי ידוע שגולשים עצלנים ולא יעשו זאת לבד.

אם אתה רוצה לקבל עוד טיפים פשוטים, קלים ומהירים שמשנים את החיים, הרשם לעידכוני ה – RSS או העדכונים בדואר האלקטרוני ( הרשם עכשיו, אל תתעצל, צירפתי לך את כל הקישורים להרשמה מהירה שלוקחת שניה וחצי ! ) ותוכל לקבל עדכון זריז בכל פעם שיתווסף פוסט חדש לבלוג של WPSites.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.