It’s Not Personal, It’s Business

לפני יומיים סיימו לשדר ב – Yes את טרילוגיית הסנדק, לטעמי אחד הסרטים הטובים ביותר שראיתי אי פעם (זו הפעם החמישית או אפילו יותר שראיתי את הטרילוגיה כולה..). אחת הסיסמאות שחוזרות שם פעם אחר פעם בכמה ורסיות היא It’s Not Personal, It’s Business – אבל, האם זה באמת כך ?

העולם העסקי של ימינו הוא יותר ויותר אישי, ההפרדה הברורה שהיתה לפני עשור או שניים בין אישי לעסקי נעלמה כבר וכיום בזכות או בעקבות רשת האינטרנט (תלוי איך מסתכלים על זה..) הפכו למוחצנים, חשופים ובעיקר אישיים הרבה יותר. רשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר “מכריחות” אותנו להתערות, להמציא את עצמנו מחדש ובעיקר לחשוף את עצמנו בצורה קיצונית לגיוס לקוחות חדשים באמצעות האינטרנט.

במידה ויש לך אתר עסקי ואתה מעוניין למשוך לקוחות חדשים באמצעות פנייה אישית, ממוקדת ואפקטיבית ברשת, הנה 3 רעיונות שיעזרו לך לעשות זאת :

  1. בלוג עסקי – בלוג עסקי היא דרך מצויינת לתקשר עם לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים או קולגות בתחום. לאחרונה כתבתי 2 פוסטים בנושא, הראשון הקמת בלוג עצמאי לעסקים – למה אתה חייב להקים בלוג מקצועי עוד היום ? והשני איך ליצור באזז עם בלוג עסקי ברשת ? – אני ממליץ לך לקרוא אותם, הם יסקרו בפניך את היתרונות הרבים בנושא.
  2. יצירת סרטוני וידאו – ללא ספק, סרטוני וידאו כבשו את העולם. לפני נתונים שקראתי לאחרונה על YouTube, אתר הוידאו הגדול בעולם, בכל שניה מתווספים 24 שעות של וידאו לאתר, זה מספר עצום !כיום, לא הרבה בעלי עסקים יוצרים סרטוני וידאו ולכן אם תעשה זאת, כבר תוכל לבלוט בשטח ולמתג את עצמך כמומחה בתחום. סרטוני וידאו ניתנים לשילוב בתוך עמודי תוכן באתר או בתוך בלוג עסקי כלשהו כחלק מתוכן טקסטואלי.
  3. עמוד אודות – ידעת שעמוד האודות הוא העמוד החשוב ביותר באתר שלך ? – זה העמוד שאליו מגיעים כל הלקוחות שרוצים לקרוא עוד מידע לפני קנייה. האם עמוד האודות באתר העסקי שלך הוא מנוכר, קר ואדיש לסביבה ?, אם כן, כדאי לשקול הוספת תוכן טקסטואלי וויזואלי על הפרסונות המרכזיות בחברה.אם מדובר על עסק של אדם אחד כדאי לספר את הסיפור האישי שהביא אותך לפתוח את החברה, מה מייחד אותך על פני האחרים ועוד אלמנטים אשר מגבירים אמינות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים.

לסיכום, זה לא רק עסקים, זה נעשה הרבה יותר אישי באינטרנט. אני ממליץ לך ליישם את הנקודות הנ”ל או לפחות חלק מהן באתר העסקי שלך ולבדוק את האפקטיביות שלהן לאורך זמן. אין צורך לפחד מקצת חשיפה, בסופו של דבר יחסים אישיים מחזירים את הלקוח בכל פעם מחדש.

אם אתה מעוניין להקים בלוג עסקי ברשת ולא יודע איך לעשות זאת, צור עימנו קשר ונשמח לספק לך הצעת מחיר רלוונטית, משתלמת ומותאמת לצרכים שלך.

אם אתה רוצה לקבל עוד המלצות, מדריכים קצרים וטיפים פשוטים, קלים ומהירים שמשנים את החיים, הרשם לעידכוני ה – RSS או לעדכונים בדואר האלקטרוני (הרשם עכשיו, אל תתעצל ! ) ותוכל לקבל עדכון זריז בכל פעם שיתווסף פוסט חדש לבלוג של WPSites.

נכתב על ידיעידן שלומן

עידן שלומן בונה אתרים ב - HTML, CSS ו - PHP החל משנת 2000. מומחה לקידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה) בישראל ובחו"ל. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- WPSites, דרך פייסבוק או Google+.